سرمربی پیشین پرسپولیس گفت: پیشکسوتان قدیمی و جدید دست به یکی کرده بودند که هر کاری دوست دارند بکنند. به گزارش مشرق به نقل از تسنیم، یحیی گل‌محمدی در حاشیه نشست معارفه علی دایی گفت: مراسم معارفه علی دایی بود و از من هم دعوت شد تا به عنوان مربی سال گذشته پرسپولیس حضور داشته باشم. نمی‌توان نام آن را مراسم تودیع گذاشت، چرا که ما همیشه پرسپولیسی و عاشق این تیم هستیم و هیچ وقت از این تیم جدا نیستیم. برای کادر فنی جدید این تیم هم آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم با نتایج خوب پرسپولیس را به جایگاه خودش برسانند.

سرمربی سابق پرسپولیس در مورد دوران حضورش به عنوان سرمربی این تیم گفت: دوران سختی را پشت سر گذاشتیم و بعد از اینکه مانوئل از تیم رفت وضعیت پرسپولیس بسیار بغرنج و بحرانی بود. کار کردن سخت بود و بازیکنان از نظر جسمانی و روحی شرایط بسیار بدی داشتند تا حدی که پس از تمرین یک ساعته فردای آن بیشتر بازیکنان دچار گرفتگی عضله شدند.

وی افزود: خدا را شکر که شروع خوبی داشتیم و پس از بازی با ملوان روند رو به رشدمان آغاز شد و تا قبل از فینال جام حذفی تنها یک باخت داشتیم. روند تیم بسیار خوب بود ولی انتظارات زیاد شده بود. در هر صورت فوتبال همین است. البته در ایران اینگونه است و هیچگاه ثبات ندارد.

گل‌محمدی درباره اینکه دوست داشت فصل آینده در پرسپولیس بماند گفت: برنامه‌های زیادی داشتیم و اینکه سال بعد چه اهدافی را می‌خواهیم دنبال کنیم اما فشارها بعد از بازی با سپاهان زیاد بود و همه پیشکسوتان قدیمی و جدید دست به یکی کرده بودند که هر کاری دوست دارند، بکنند.

وی گفت: دوست داشتم نتیجه کارم را در این تیم ببینم. در طول 4، 5 ماه نتیجه خوبی را کسب کرده و به نکاتی رسیده بودیم که وقتی که از صفر شروع می‌کنید پیدا کردن دوباره آنها مشکل است. مطمئن بودم در سال آینده تیم خوب و جوانی می‌بندم. بنا به فشارهایی که وارد شده بود استعفا دادم تا سردار دستش باز باشد و بتواند تصمیم‌گیری کند.

او همچین در پاسخ به این سوال که «آیا دایی می‌تواند با پرسپولیس به موفقیت برسد؟»، گفت: امیدوارم. با گرفتن چند بازیکن این تیم مشکلی نخواهد داشت. باید همه از دایی حمایت کنیم تا نتیجه بگیرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا